پروژه خزانه داری بانک ملت

پروژه خزانه داری بانک ملت

مدیریت طراحی پروژه خزانه‌ داری بانک ملت، یکی دیگر از بهترین و موفق‌ ترین پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا می‌ باشد. پروژه خزانه‌ داری بانک ملت در محله پاسداران تهران و در بوستان ششم واقع شده و پارتیشن بندی و تفکیک سازی محیط داخلی آن، توسط تیم متخصص و مجرب شرکت دیکا آسیا انجام‌ شده است.

 در طراحی و پارتیشن بندی این پروژه، از پارتیشن‌ های بسیار با کیفیت، مقاوم و با دوام به‌ کار برده شده و با توجه به نوع کاربرد هر یک از بخش‌ های پروژه خزانه‌ داری بانک ملت نیز، از پارتیشن هایی با پروفیل های رنگی متفاوت به‌ کار برده شده‌ است. تیم اجرایی بسیار حرفه‌ ای و متخصص شرکت دیکا آسیا، در پارتیشن بندی این پروژه از پارتیشن‌ های تک‌ جداره به‌ همراه پروفیل های رنگی قرمز، مشکی، زرد و سفید استفاده نموده و در قسمت گلخانه آن نیز از پارتیشن‌ های تک جداره با پروفیل های رنگ سفید به‌ کار برده است. به‌ طور کلی پروژه خزانه‌ داری بانک ملت، یکی از بهترین پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت دیکا آسیا است و ظرافت و دقت بالا در اجرای این پارتیشن‌ ها، نشان‌ دهنده مهارت و تجارب بالای تیم اجرایی این شرکت می‌ باشد.

در حال‌ حاضر نیز پارتیشن‌ های شیشه‌ ای، یکی از محبوب‌ ترین پارتیشن‌ ها جهت تفکیک سازی فضای داخلی محیط‌ های گوناگون می‌ باشند و به‌ دلیل ایجاد فضایی مدرن و هارمونی با سایر تجهیزات و المان‌ ها، دارای کاربرد فراوانی در فضاسازی هستند.

در پروژه خزانه‌ داری بانک ملت نیز پارتیشن‌ های تک‌ جداره شیشه‌ ای، به‌ صورت تمام‌ قد اجرا شده‌اند و پنل های آن به صورت عمودی و با ظرافت بالا در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

نمونه کار 5 پروژه خزانه داری بانک ملت
نمونه کار 4 پروژه خزانه داری بانک ملت
نمونه کار 3 پروژه خزانه داری بانک ملت
نمونه کار 2 پروژه خزانه داری بانک ملت
نمونه کار 1 پروژه خزانه داری بانک ملت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button