پروژه کارگزاری آگاه 2

پروژه کارگزاری آگاه ۲

مدیریت طراحی پروژه کارگزاری آگاه ۲، یکی دیگر از بهترین و موفق‌ ترین پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا می‌ باشد. تمامی مراحل فضاسازی و تفکیک بندی محیط داخلی این پروژه، توسط تیم بسیار مجرب و متخصص شرکت دیکا آسیا انجام‌ شده و پس‌ از تاییدیه کارفرما، وارد مرحله اجرایی شده‌ است. تیم طراحی شرکت دیکا آسیا در پارتیشن بندی پروژه آگاه ۲، از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای تمام‌ قد به‌ همراه پروفیل های مشکی استفاده نموده و رنگ پروفیل‌ ها را نیز با توجه به رنگ سازمانی پروژه انتخاب نموده اند. پارتیشن‌ های به‌ کار رفته در پروژه آگاه، از بهترین و با کیفیت‌ ترین پارتیشن‌ های موجود در بازار هستند و علاوه‌ بر دوام و ماندگاری بالا، در برابر صدماتی چون ضربه، فشار، تکان‌ های شدید، برخورد اجسام تیز و غیره بسیار مقاوم هستند.

در فضاسازی و بخش‌ بندی محیط داخلی پروژه آگاه، طرح‌ های بسیار مدرن و گوناگونی توسط نرم‌افزار های سه‌ بعدی به واسطه تیم طراحی شرکت دیکا آسیا طراحی شده و پس‌ از مشورت‌ های پی‌ در پی با کارفرما، طرح نهایی آماده پیاده‌ سازی و اجرا شده‌ است. همچنین در پارتیشن بندی این پروژه، در قسمت‌ هایی از محیط داخلی که نیاز به حفظ حریم شخصی بوده‌ است، پارتیشن‌ های شیشه‌ ای به صورت مات اجرا شده و در بخش‌ های دیگر نیز از پارتیشن‌ های شفاف به‌ کار رفته است.

همچنین این پارتیشن‌ ها در تمامی بخش‌ ها به‌ صورت سرتاسری و ارتفاع بلند اجرا شده‌اند و به‌ دلیل تمام‌ قد بودن آن‌ ها، محیط آکوستیک مناسبی را نیز به وجود آورده‌اند. وجود کیفیت و دقت بسیار بالا در پارتیشن بندی پروژه کارگزاری آگاه ۲، شان دهنده حساسیت و تجارب بالای تیم حرفه‌ ای شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا بوده و اجرای این پروژه، از جمله افتخارات مجموعه دیکا آسیا محسوب می‌ شود.

نمونه کار 10 پروژه آگاه
نمونه کار 9 پروژه آگاه
نمونه کار 8 پروژه آگاه
نمونه کار 7 پروژه آگاه
نمونه کار 6 پروژه آگاه
نمونه کار 5 پروژه آگاه
نمونه کار 4 پروژه آگاه
نمونه کار 3 پروژه آگاه
نمونه کار 2 پروژه آگاه
نمونه کار 1 پروژه آگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button