پروژه دفتر مرکزی تن ماهی شباب

پروژه دفتر مرکزی تن ماهی شباب

مدیریت طراحی پروژه دفتر مرکزی تن ماهی شباب، یکی دیگر از بهترین و موفق‌ ترین پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا می‌ باشد. در پارتیشن‌ بندی محیط داخلی دفتر مرکزی شباب، تیم طراحی دیکا آسیا از پارتیشن‌ های تک جداره فریم لس با پروفیل های مشکی استفاده نموده و فضای داخلی را به بخش‌ ها و قسمت‌ های بسیار کاربردی و مفید تفکیک سازی نموده‌اند. پارتیشن‌ های تک جداره فریم لس، از کیفیت و شفافیت بالایی در پنل پارتیشن برخوردار هستند و پروفیل به‌ کار رفته در آن‌ ها نیز بسیار مرغوب و با دوام می‌ باشد. این پارتیشن‌ ها در پروژه دفتر مرکزی شباب، به‌ صورت سرتاسری و تمام‌ قد اجرا شده‌اند و به‌ دلیل وجود شفافیت در این نوع از پارتیشن‌ های فریم لس، علاوه‌ بر تسلط کارفرما بر نحوه عملکرد کارکنان خود، سایر کارمندان و کارکنان نیز می‌ توانند در حین فعالیت با یکدیگر در تعامل باشند.

از دیگر ویژگی‌ های پارتیشن‌ های تک جداره فریم لس نیز می‌ توان به کیفیت بالا، مقاوم در برابر ضربه و خش، مقاوم در برابر فشار، شفافیت و وضوح بالا، انتقال نور طبیعی در محیط، تمیز کردن و نگهداری آسان، دارای تجهیزات و پروفیل های بسیار با کیفیت و ضد زنگ و غیره اشاره نمود.

وجود کیفیت و ظرافت بالا در طراحی و اجرای پارتیشن‌ های تک جداره در پروژه دفتر مرکزی تن ماهی شباب، نشان‌ دهنده تخصص و مهارت بالای تیم طراحی و اجرایی شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا بوده و انجام پروژه شباب نیز از جمله افتخارات مجموعه دیکا آسیا محسوب می‌ شود.

نمونه کار 3 پروژه دفتر مرکزی تن ماهی شباب
نمونه کار 4 پروژه دفتر مرکزی تن ماهی شباب
نمونه کار 2 پروژه دفتر مرکزی تن ماهی شباب
نمونه کار 1 پروژه دفتر مرکزی تن ماهی شباب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button