پروژه خانم آل محمد

پروژه خانم آل محمد

مدیریت طراحی پروژه آل‌ محمد، یکی دیگر از پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا می‌ باشد. پروژه آل‌ محمد در بلوار دادمان استان تهران قرار داشته و پارتیشن بندی و تفکیک سازی محیط داخلی آن، توسط تیم بسیار متخصص و مجرب شرکت دیکا آسیا انجام‌ شده است.

در طراحی داخلی این پروژه، طراحان مجرب و کارآزموده شرکت دیکا آسیا با استفاده از نرم‌ افزار طراحی سه‌ بعدی، طرح‌ های متفاوتی را جهت تفکیک سازی فضای داخلی با توجه به عواملی همچون متراژ محیط، نوع جدا سازی بخش‌ ها، آکوستیک بودن محیط، درخواست کارفرما و غیره پیاده‌ سازی نموده و در نهایت با مشورت کارفرما، طرح نهایی را جهت شروع مراحل اجرایی آماده نموده اند. در پارتیشن‌ بندی محیط داخلی پروژه آل‌ محمد نیز از شیشه‌ های مودول بندی شده به‌ کار برده شده‌ است و شیشه‌ های استفاده‌ شده در آن نیز از نوع شیشه‌ های لمینیت جهت کاربرد وایت برد و شیشه‌ های ساتینا هستند.

به‌ طور کلی پارتیشن‌ های شیشه‌ ای، از جمله مدرن ترین و پرکاربردترین پارتیشن‌ ها در محیط داخلی ادارات و شرکت‌ های خصوصی هستند و به‌ دلیل اشغال فضای کم‌ تر در محیط و همچنین هارمونی با سایر تجهیزات المان های داخلی، قابل اجرا در تمامی پروژه‌ ها با متراژ های گوناگون می‌ باشند. پارتیشن‌ های به‌ کار رفته در فضاسازی پروژه آل‌ محمد نیز به صورت پارتیشن های تمام‌ قد هستند و به‌ دلیل ویژگی عبور نور در این پارتیشن‌ ها، فضایی بسیار مناسب و دل‌ نشینی را در محیط داخلی ایجاد نموده‌ اند.

دقت، ظرافت و حساسیت بالا در اجرای پارتیشن بندی پروژه آل محمد، نشان‌ دهنده مهارت و تخصص بالای تیم اجرایی شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا بوده و وجود کیفیت در متریال و اجرا و همچنین طراحی حرفه‌ ای، امضای شرکت دیکا آسیا در تمامی پروژه‌ های خود می‌ باشد.

نمونه کار 6 پروژه آل محمد
نمونه کار 5 پروژه آل محمد
نمونه کار 4 پروژه آل محمد
نمونه کار 3 پروژه آل محمد
نمونه کار 2 پروژه آل محمد
نمونه کار 1 پروژه آل محمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button