پروژه اداری آقای عبادیانی

پروژه آقای عبادیانی 

مدیریت طراحی پروژه اداری آقای عبادیانی، یکی دیگر از بهترین و موفق‌ ترین پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا می‌ باشد. این پروژه در محله سهروردی استان تهران قرار داشته و تمامی تغییرات و فضاسازی ایجاد شده در داخل آن به واسطه تیم طراحی بسیار حرفه‌ ای و مجرب شرکت دیکا آسیا و پس‌ از هماهنگی و دریافت تأییدیه از کارفرما انجام‌ شده است. تیم طراحی شرکت دیکا آسیا، در فضاسازی و پارتیشن‌ بندی این پروژه، از پارتیشن‌ های تک جداره با پروفیل مشکی ارتفاع بلند استفاده نموده و با توجه به کاربرد هر یک از بخش‌ ها در این پروژه، فضا های بسیار مفید و مناسبی را ایجاد نموده اند.

استفاده از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای در طراحی دکوراسیون یک پروژه، نمای داخلی پروژه را بسیار مدرن و شیک جلوه داده و همچنین طراحی این پارتیشن‌ ها با بهره‌مندی از شیشه‌ های شفاف، می‌ تواند سبب افزایش تعامل میان کارکنان و کارمندان پروژه شود. پارتیشن‌ های شیشه‌ ای شفاف به‌ دلیل انتقال نور از خود، علاوه‌ بر صرفه‌ جویی در مصرف انرژی، فضای داخلی را نیز بسیار بزرگ‌ تر جلوه می‌ دهند و از این‌ رو مناسب برای انواع پروژه‌ ها با متراژ های گوناگون هستند.

در طراحی پروژه اداری آقای عبادیانی، پارتیشن‌ ها به‌ صورت تمام قد و ارتفاع بلند اجرا شده‌اند و در داخل نیز فضای آکوستیک مناسبی را به وجود آورده‌اند. این پارتیشن‌ ها از کیفیت، دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و وجود رنگ مشکی در پروفیل آن‌ ها نیز با توجه به رنگ سازمانی پروژه انتخاب شده‌ است.

از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن بندی شیشه‌ ای در طراحی پروژه عبادیانی نیز می‌ توان به اشغال فضای کم‌ تر این پارتیشن‌ ها، عدم نیاز به نگهداری، پاک‌سازی سریع پنل ها و همچنین هماهنگی و هارمونی آن‌ ها با سایر المان‌ ها و تجهیزات اداری اشاره نمود.

طراحی پروژه اداری عبادیانی، از جمله پروژه‌ های بسیار حساس انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا بوده و این شرکت مفتخر به اجرای این پروژه می‌ باشد.

نمونه کار 6 آقای عبادیانی
نمونه کار 5 آقای عبادیانی
نمونه کار 4 آقای عبادیانی
نمونه کار 3 آقای عبادیانی
نمونه کار 2 آقای عبادیانی
نمونه کار 1 آقای عبادیانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button