پروژه ویستا سامانه آسا

پروژه ویستا سامانه آسا

مدیریت طراحی پروژه سامانه آسا، یکی دیگر از بهترین و موفق‌ ترین پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا می‌ باشد. در فضاسازی و پارتیشن بندی این پروژه، طراحان شرکت دیکا آسیا، از پارتیشن‌ های تک جداره شیشه‌ ای با پروفیل های مشکی ارتفاع بلند استفاده نموده و آن‌ ها را به‌ همراه انواع درب های شیشه‌ ای لولایی، درب‌ های ریلی و همچنین درب‌ های چوبی اجرا نموده اند. پارتیشن‌ های شیشه‌ ای جهت تفکیک سازی محیط داخلی این پروژه، به‌ صورت تمام‌ قد و ارتفاع بلند اجرا شده‌اند و استفاده از پروفیل های مشکی در پارتیشن بندی پروژه ویستا سامانه آسا نیز با الهام از رنگ سازمانی پروژه می باشد.

استفاده از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای در تفکیک سازی انواع محیط داخلی، دارای مزایای متداولی است و علاوه‌ بر زیبایی در سادگی و مدرن‌ سازی فضا، با انتقال نور از خود می‌ توانند به روشنایی محیط در طول روز کمک نموده و همچنین فضای بسیار کمتری را نسبت‌ به دیوار های ساختمانی اشغال نمایند که این مزایا در طراحی پروژه ویستا سامانه آسا به‌ وضوح قابل‌ مشاهده است.

سبک موجود در پارتیشن بندی این پروژه به‌ دلیل استفاده از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای، در سبک مدرن است و در بخش‌ هایی از پروژه که نیاز به ایجاد حفظ حریم شخصی بوده‌ است، از شیشه‌ های مات و نیمه مات در پارتیشن بندی آن به‌ کار برده شده‌ است. شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا در طراحی و اجرای پارتیشن بندی پروژه ویستا سامانه آسا، از بهترین و با کیفیت‌ ترین متریال اولیه و تجهیزات استفاده نموده و وجود دقت و کیفیت بالا در اجرای این پارتیشن‌ ها، نشان‌ دهنده تجارب و تخصص تیم طراحی و اجرایی این شرکت می‌ باشد.

نمونه کار 7 پروژه آسا
نمونه کار 6 پروژه آسا
نمونه کار 5 پروژه آسا
نمونه کار 4 پروژه آسا
نمونه کار 3 پروژه آسا
نمونه کار 2 پروژه آسا
نمونه کار 1 پروژه آسا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button