پروژه ساختمان شرکت KWC

پروژه ساختمان شرکت KWC

مدیریت طراحی پروژه ساختمان شرکت KWC، یکی دیگر از بهترین و موفق‌ ترین پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا می‌ باشد. پروژه ساختمان شرکت KWC در محله یوسف‌ آباد تهران قرار داشته و تفکیک سازی و پارتیشن‌ بندی محیط داخلی آن، توسط تیم متخصص و حرفه‌ ای شرکت دیکا آسیا انجام شده‌ است.

در پارتیشن بندی این پروژه، تیم طراحی دیکا آسیا از پارتیشن‌ های ارتفاع بلند و در رنگ آنادایز همراه درب شیشه‌ ای و لولای مرونی و دستگیره هوپ استفاده نموده و محیط داخلی پروژه را به بخش‌ ها و فضا های کاملاً کاربردی و مفید تقسیم‌ بندی نموده‌اند. پارتیشن‌ های پروژه شرکت KWC، به دو صورت تمام قد و نیم قد طراحی و اجرا شده‌اند و به‌ دلیل شفاف بودن این پارتیشن‌ ها، کارکنان و کارمندان می‌ توانند در طول فعالیت با یکدیگر تعامل داشته و همچنین کارفرما نیز بر نحوه عملکرد کارکنان خود دارای تسلط کافی باشد. تمامی لولا ها و دستگیره های به‌ کار رفته در اجرای پارتیشن پروژه KWC، از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و هنگام باز و بسته شدن و تکان های شدید، دچار هیچ‌ گونه آسیب و صدمه‌ای نشده و نوع تمام‌ قد آن‌ها نیز فضای آکوستیک مناسبی را در محیط به وجود آورده است.

پارتیشن‌ بندی اولیه پروژه شرکت KWC، در ابتدا توسط نرم‌افزار های سه‌ بعدی توسط تیم طراحی شرکت دیکا آسیا انجام شده و‌  پس‌ از ارائه چندین طرح مدرن به کارفرما و دریافت تأییدیه نهایی، طرح نهایی آماده پیاده‌ سازی و اجرا شده‌ است. همچنین طراحان دیکا آسیا در پارتیشن بندی شرکت‌ KWC، از رنگ سازمانی پروژه الهام گرفته و با دقت و حساسیت بسیار بالا و کاملاً حرفه‌ ای پارتیشن بندی این پروژه را به اتمام رسانده و مفتخر به انجام این پروژه می‌ باشند.

نمونه کار 5 پروژه شرکت kwc
نمونه کار 4 پروژه شرکت kwc
نمونه کار 3 پروژه شرکت kwc
نمونه کار 2 پروژه شرکت kwc
نمونه کار 1 پروژه شرکت kwc

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button