پروژه تجهیزات پزشکی نوین

پروژه تجهیزات پزشکی نوین

مدیریت طراحی پروژه تجهیزات پزشکی نوین، یکی دیگر از بهترین و موفق‌ ترین پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا می‌ باشد. تمامی تغییرات و فضاسازی ایجاد شده در محیط داخلی این پروژه توسط تیم طراحی بسیار حرفه‌ ای و مجرب شرکت دیکا آسیا و پس‌ از هماهنگی و دریافت تأییدیه از کارفرما انجام‌ شده است. در فضاسازی و پارتیشن بندی این پروژه، طراحان شرکت دیکت آسیا با توجه به درخواست کارفرما، از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای ارتفاع بلند در رنگ آنادایز استفاده نموده و در فضاسازی بخش‌ هایی از محیط نیز آن‌ ها را به‌ صورت منحنی یا کروی شکل اجرا نموده اند.

استفاده از رنگ آنادایز در پروفیل بندی پارتیشن‌ های پروژه تجهیزات پزشکی نوین، با الهام از رنگ سازمانی پروژه انتخاب‌ شده و دارای هماهنگی و هارمونی با سایر تجهیزات و المان های موجود در این پروژه است. پروژه تجهیزات پزشکی نوین با توجه به نوع فعالیت و خدمات خود، دارای قسمت‌ ها و بخش‌ های گوناگونی در محیط داخلی است و بنابراین نوع پارتیشن بندی هر یک از بخش‌ ها نیز با یکدیگر متفاوت می‌ باشد.

طراحی ابتدایی این پروژه با در نظر داشتن متراژ محیط، نوع خدمات و کاربری هر یک از بخش‌ ها و غیره توسط نرم‌افزار های سه‌ بعدی انجام گرفته و پس‌ از ارائه چندین طرح مدرن به کارفرما و دریافت تأییدیه، طرح نهایی وارد مرحله اجرایی و پارتیشن بندی شده‌ است. در فضاسازی این پروژه نیز پارتیشن‌ ها به‌ صورت ارتفاع بلند و تمام‌ قد اجرا شده‌اند و فضای آکوستیک مناسبی را در هر یک از بخش‌ ها به وجود آورده‌اند.

وجود دقت و ظرافت در طراحی پارتیشن‌ های منحنی و کروی در این پروژه، نشان‌ دهنده تخصص، دقت و مهارت تیم طراحی و اجرایی شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا بوده و این شرکت مفتخر به انجام طراحی و پارتیشن بندی پروژه تجهیزات پزشکی نوین می‌ باشد.

نمونه کار7 پروژه تجهیزات پزشکی نوین
نمونه کار6 پروژه تجهیزات پزشکی نوین
نمونه کار5 پروژه تجهیزات پزشکی نوین
نمونه کار 3 پروژه تجهیزات پزشکی نوین
نمونه کار 4 پروژه تجهیزات پزشکی نوین
نمونه کار 2 پروژه تجهیزات پزشکی نوین
نمونه کار 1 پروژه تجهیزات پزشکی نوین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button