پروژه رش پارس

پروژه رش پارس

مدیریت طراحی پروژه رش پارس، یکی دیگر از بهترین و موفق‌ ترین پروژه‌ های انجام‌ شده توسط شرکت فنی مهندسی دیکا آسیا می‌ باشد. پروژه رش پارس در ساختمان مادیران واقع شده و پارتیشن بندی و تفکیک سازی محیط داخلی آن، توسط تیم بسیار متخصص و مجرب شرکت دیکا آسیا انجام‌ شده است.

تیم طراحی شرکت دیکا آسیا با بهره‌مندی از تجارب و تخصص خود، پس‌ از بازدید اولیه از فضای داخلی، طرح‌ های بسیار کاربردی و مدرنی را جهت پارتیشن بندی به کارفرمایان ارائه می‌ دهند و جهت نشان‌ دادن این طرح‌ ها و ایجاد تغییرات در محیط نیز، از نرم‌افزار های طراحی سه‌ بعدی در این حرفه استفاده می‌ نمایند. با استفاده از نرم‌افزار طراحی سه‌ بعدی، نوع تفکیک سازی و بخش‌ بندی فضا به‌ طور کامل قابل‌ مشاهده بوده و کارفرمایان می‌ توانند به‌ راحتی طرح مورد نظر خود را جهت پارتیشن بندی انتخاب نموده و با بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ ای شرکت دیکا آسیا، آن را اجرا نمایند.

در طراحی داخلی و پارتیشن بندی پروژه رش پارس نیز تیم اجرایی شرکت دیکا آسیا، از پارتیشن‌ های تک جداره فریم لس با شیشه‌ های لمینت و چهارچوب با ارتفاع ۳۰۰ سانتی‌ متر استفاده نموده و آن ها را با ظرافت، دقت و حساسیت بسیار بالا اجرا نموده اند. هدف اصلی دیکا آسیا در پارتیشن بندی پروژه رش پارس، استفاده بیشتر از فضای داخلی و ایجاد محیط‌ های کاملاً کاربردی با توجه به درخواست کارفرما بوده و در اجرای این پروژه نیز از بهترین و با کیفیت‌ ترین محصولات خود به‌ کار برده است.

همان‌ طور که مشاهده می‌ نمایید پروژه رش پارس، از قسمت‌ ها و بخش‌ های بسیار گوناگون و متنوعی با توجه به نوع فعالیت تشکیل شده‌ است و پارتیشن‌ های به کار برده شده در هر کدام از قسمت‌ های آن نیز با توجه به نوع کاربرد دارای انواع متفاوتی می‌ باشند.

نمونه کار 23 پروژه پارس رش
نمونه کار 22 پروژه پارس رش
نمونه کار 21 پروژه پارس رش
نمونه کار 20 پروژه پارس رش
نمونه کار 19 پروژه پارس رش
نمونه کار 18 پروژه پارس رش
نمونه کار 17 پروژه پارس رش
نمونه کار 16 پروژه پارس رش
نمونه کار 15 پروژه پارس رش
نمونه کار 14 پروژه پارس رش
نمونه کار 13 پروژه پارس رش
نمونه کار 12 پروژه پارس رش
نمونه کار 11 پروژه پارس رش
نمونه کار 10 پروژه پارس رش
نمونه کار 9 پروژه پارس رش
نمونه کار 8 پروژه پارس رش
نمونه کار 7 پروژه پارس رش
نمونه کار 6 پروژه پارس رش
نمونه کار 5 پروژه پارس رش
نمونه کار 4 پروژه پارس رش
نمونه کار 3 پروژه پارس رش
نمونه کار 2 پروژه پارس رش
نمونه کار 1 پروژه پارس رش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button